משלוח חינם בקנייה מעל 249 ₪!
קנו עכשיו “גיפט קארד” של סבבה קידס לחברים ולמשפחה! הקליקו כאן!

משחקים לפי גיל

משחקים לפי גיל – רשימת צעצועים מומלצים לפי גיל

בחירת צעצועים ומשחקים לילד או לילדה, יכולה להיות לעיתים מתישה למדי, הכל בהתאם לאופן בו אנו תופסים את תפקידו של המשחק בחיי הילד. על פי גישה אחת, המשחק הוא אמצעי לימוד כמו כל אמצעי לימוד אחר וכל משחק צריך ללמד את הילד דבר מה ולתרום לחינוכו. גישה נוספת גורסת, כי תפקידו של המשחק הוא לספק לילד מקור הנאה בלבד, מעין הפוגה בין למידה ללמידה, התנתקות קלה מהמציאות וכניסה למרחב של הנאה וכיף. בבחירת צעצועים לגיל שנתיים נכון יותר לדבוק בגישה הראשונה, אך בגילאים מאוחרים יותר למשל כאשר אתם מחפשים צעצועים לגיל 9 או צעצועים לבנות 10, כדאי להתמקד יותר בסוגיית ההנאה.

משחקים לפי גיל – למה בכלל?

ובכל, הנטייה שלנו לקנות משחקים לפי גיל היא נטייה שיש בה הרבה היגיון ולא משנה מהי הגישה שבה אתם דוגלים, כשאתם מחפשים משחקים לגיל 6 7, אתם רוצים להתמקד במשחקים שונים לחלוטין מאלה שיופיעו בקטגוריה של צעצועים לגיל 4 שנים למשל. למעשה, לכל גיל אפשר לגבש רשימה של משחקים וצעצועים שמתאימים לו ובתוך הרשימה הזאת, אפשר למצוא משחקים שמתמקדים יותר בלמידה וחינוך ומשחקים אחרים שמתמקדים יותר בהנאה, אבל הכלל הפשוט אומר שכל משחק או צעצוע צריך להתאים לרמת ההתפתחות של הילד. תינוקת בת שנתיים, לא תוכל להפיק שום ערך, לא של למידה ולא של הנאה, עם משחקים מתוך רשימת צעצועים לבנים בגיל 10 למשל. על כך אפשר להוסיף כמובן את סוגיית הבטיחות, כשכל משחק צריך להיות בטוח לשימוש לילד המשחק בו. לתינוקות למשל, לא יתאימו משחקים עם חלקים קטנים או משחקים שעשויים מחומרים מזיקים בבליעה.

אז איך תבחרו את הצעצועים הנכונים לכם?

ובכן, במקום לבצע ניתוח מעמיק של עולם הצעצועים ולנסות לבנות קטגוריות שלמות עם רשימות של משחקים לגיל 10 או צעצועים לגיל 5, נכון יותר שתבחרו בחנות הצעצועים שעליה אתם סומכים, שתעשה זאת עבורכם. חנויות צעצועים מובילות, יודעות לחלק את כלל הצעצועים שהן מציעות על פי גיל, מגדר, תחום עניין, ערך לימודי וערך היתולי. בבחירת החנות הנכונה לא תצטרכו להכין לעצמכם את רשימת הצעצועים הרלוונטיים לכם וגם לא תצטרכו לחפש רשימה כזאת. בחנות הנכונה תוכלו למצוא למשל אגף שלם של צעצועים לבנות 9, בו תוכלו למצוא צעצועים שמתאימים לרמה ההתפתחותית של בני ובנות 9, שמתאימים במיוחד לבנות ובהם גם צעצועים עם ערך לימודי והיתולי שונה, בהתאם למה שאתם מעדיפים להעניק לביתכם.

אצלנו בחנות הצעצועים סבבה קידס תוכלו למצוא מבחר ענק של צעצועים ומשחקים לכל הגילאים, לבנים ולבנות, משחקי חשיבה, משחקים של כיף, משחקים לימודיים ועוד. את כל המשחקים האלה תוכלו לסנן על פי שורה של פרמטרים, שיסייעו לכם להגיע אך ורק לצעצועים שמעניינים ומתאימים לילדכם או ילדתכם. בסבבה קידס תוכלו לא רק למצוא משחקים לפי גיל, אלא גם לפי תחום עניין, לפי סוג משחק, לפי מותג ועוד. לביצוע הזמנות ולכל שאלה שתרצו לברר לפני ביצוע הזמנה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-9511375 ונשמח לסייע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

SSL קנייה בטוחהלילדים רכישה מאובטחת באתר

כל הזכויות שמורות – חנות וירטואלית – סבבה קידס צעצועים לילדים

סבבה קידס צעצועים אונליין לילדים רכישה מאובטחת באתר

דילוג לתוכן

×