משלוח חינם בקנייה מעל 249 ₪!
קנו עכשיו “גיפט קארד” של סבבה קידס לחברים ולמשפחה! הקליקו כאן!

צעצועים לאירועים ומסיבות

בשנים האחרונות הטרנד של צעצועים במסיבות ואירועים הולך ותופס תאוצה: כבר מזמן מקובל להביא צעצועים מסוגים שונים למסיבות רווקות, ולא נדיר לראות צעצועים ברחבת הריקודים בחתונות ואירועים אחרים. אקדחי מים, כדורים, צעצועים זוהרים בחושך או צעצועים מתנפחים לבריכה – לא משנה מאיזה סוג, צעצועים תמיד הופכים כל אירוע לכיף יותר

רובנו נפרדנו מהצעצועים שלנו אי שם בגיל ההתבגרות, אבל לכולנו יש פינה חמה בלב לצעצועים: בין אם מדובר באוסף של בובות פרווה או במכוניות צעצוע, צעצועים תמיד מזכירים לנו את הילדות ומזמינים אותנו לשחרר קצת מהרצינות והבגרות ולחזור להנות מהחיים כמו ילדים. אולי בגלל זה בשנים האחרונות התפתח טרנד של צעצועים לאירועים ולמסיבות: בדרך כלל מדובר בצעצועים שמחלקים על רחבת הריקודים או במסיבת בריכה, כדי להרים את האווירה במסיבה. רוצים לשלב צעצועים במסיבה שלכם? הנה כמה רעיונות:

צעצועים למסיבות

בין אם מדובר בחתונה, חינה או סתם מסיבת יום הולדת עם דיג’יי וריקודים, צעצועים הם תמיד תוספת כיפית לרחבה. הצעצועים הכי פופולריים כשזה מגיע למסיבות ריקודים הם צעצועים עם אורות עם כאלה שיש להם אפקט זוהר בחושך, כמו משקפי שמש זוהרים בחושך, בלוני לד או כדורים עם אורות, גלואו-סטיקס ועוד. אפשרות נוספת לצעצועים לרחבת הריקודים היא אקדחי מים קטנים שאפשר לחלק לרוקדים, וליזום מלחמת מים קטנה ומרעננת על הרחבה (עדיף להקפיד על אקדחי מים קטנים כדי לא להרטיב את הרצפה עצמה, מה שעלול להיות מסוכן). אפשרות נוספת היא כדורים מתנפחים שאפשר להתמסר איתם, וזה כיף במיוחד כשהרחבה מלאה!

צעצועים למסיבת רווקות

צעצועים ומסיבות רווקות זה לגמרי הולך ביחד. קישוטים כמו קשתות זוהרות לשיער, צעצועים לרחבה או לבריכה – מסיבת רווקות זה הזמן לצאת להפסקה מהחיים הבוגרים ופשוט לעשות כמה שטויות בא לנו. מסיבות רווקות כוללות לא פעם בריכה, וזו הזדמנות מושלמת לשלב במסיבה צעצועים מתנפחים מסוגים שונים: מזרון ים, גלגל ים מתנפח או כדור ים הן רק חלק מהאפשרויות. חברות שאוהבות אקשן יכולות לשלב גם רובי מים, והתחרותיות שביניכן יכולות להביא משחקים תחרותיים מתנפחים כמו קליעה למטרה במים. גם מטקות יכולות להיות אחלה תוספת למסיבת רווקות, במיוחד אם בחרתן לעשות מסיבת רווקות בים.

צעצועים למסיבות קונים אונליין

מחפשים צעצועים לרחבת הריקודים? מארגנת מסיבת רווקות ומחפשת מתנפחים שווים? היום כבר לא צריך לעבור בין חנויות כדי להתארגן על צעצועים לאירועים. ניתן לרכוש צעצועים אונליין, בלי לצאת מהבית – ולהנות ממשלוח מהיר ושירות איכותי. בין אם אתם מחפשים צעצועים מתנפחים, צעצועי בריכה או צעצועים לרחבת הריקודים, המבחר כיום הוא בלתי מוגבל והמחירים משתלמים. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר האינטרנט של החנות ולבחור – המשלוח כבר יגיע אליכם הביתה או למקום שבו המסיבה מתקיימת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

SSL קנייה בטוחהלילדים רכישה מאובטחת באתר

כל הזכויות שמורות – חנות וירטואלית – סבבה קידס צעצועים לילדים

סבבה קידס צעצועים אונליין לילדים רכישה מאובטחת באתר

דילוג לתוכן

×