שאלות ותשובות

איך נרשמים לאתר?

זה פשוט וקל! על מנת להירשם לאתר תתבקשו להזין את פרטיכם האישיים הכוללים: שם מלא ואת כתובת הדוא"ל שלכם. בנוסף, תתבקשו לבחור סיסמה או שתוכלו לבצע הרשמה מהירה באמצעות חשבון הפייסבוק שלכם. להרשמה, יש לגשת אל התחברות > צור חשבון, או פשוט ללחוץ על כפתור התחבר באמצעות פייסבוק.

 

איך מבצעים הזמנה באתר?

בחרו את הפריטים שאתם רוצים, סמנו אותם והוסיפו לסל הקניות. לחצו על הכפתור "לקופה" שנמצא בצד שמאל למעלה, ובעמוד הקופה מלאו את כל השדות ובדגש על שדות החובה המסומנות בכוכבית אדומה. לאחר מכן, בחרו באפשרות המשלוח, ובאמצעי התשלום. בשלב זה תפתח אפשרות להזין את פרטי כרטיס האשראי שלכם או פייפאל אם בחרתם באפשרות הזו. לאחר שהשלמתם את הרכישה בהצלחה תעברו לעמוד אישור הרכישה ובו מספר האישור הייחודי של ההזמנה שלכם. 

 

אפשר לעשות הזמנה טלפונית?

כן. אנחנו כאן בשבילכם מיום א' עד ו'. שעות הפעילות שלנו הן א-ה 9:00-19:00 ובשישי עד 14:00. להזמנה טלפונית התקשרו לטלפון 09-9511375 ונשמח לעזור, לייעץ ולבצע עבורכם את ההזמנה.
 
 

מימוש קופון הנחה

למימוש קופון הנחה, יש לגשת אל סל הקניות או הקופה ולהזין את קוד הקופון בשורה הריקה ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור "החל". אנו ממליצים לכם להירשם לניוזלטר שלנו, מדי פעם אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם במידע חדש, קופונים ומבצעים אטרקטיביים ושווים.החשבון שלי. בעמודת החשבון שלי תוכלו לצפות ולנהל את ההזמנות שלכם, להתעדכן בסטטוס שלהם ולעדכן פרטים אישיים כגון: פרטי החשבון, ספר הכתובות, צפייה בהיסטוריית ההזמנות והרשמה לניוזלטר.

 

אמצעי תשלום

ניתן לשלם באמצעות כרטיסי האשראי הנפוצים של חברות הסליקה (ויזה, מאסטרקארד וישראכרט) או באמצעות חשבון ה- PayPal שלכם. אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי בעלי 16 ספרות (פרט לאמריקן אקספרס ודיינרס). כמו כן, ניתן להתקשר אלינו לביצוע הזמנה טלפונית.

 

הזמנת פריטים ואישור הזמנה

לאחר שביצעתם הזמנה באתר, תקבלו הודעה ראשונית לאי-מייל על קליטת פרטי ההזמנה. לתשומת לבכם, האישור הזה אינו מעיד על אישור ההזמנה אלא על כך שפרטיכם נקלטו במערכת בהצלחה. אישור ההזמנה ישלח אליכם למייל רק לאחר בדיקת פרטי אמצעי התשלום, קבלת אישור חברת האשראי, ובתנאי שהמוצרים שהזמנתם נמצאים במלאי.

 

איך אפשר לעדכן פרטים?

לעדכון פרטים עליכם להתחבר לחשבונכם ולגשת אל החשבון שלי > פרטי חשבון.
 

היסטוריית ההזמנות שלי

על מנת לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם ובסטטוס שלהן, יש לגשת אל החשבון שלי > ההזמנות שלי.
 

שכחתי סיסמה

אופסי! שכחתם את הסיסמה? ממש לא נורא. גשו אל התחברות > לקוחות רשומים והקליקו על הקישור שנמצא ליד כפתור ההתחברות. (אפשר גם ללחוץ על הלינק כאן). לאחר שתזינו את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתם, נשלח לכם מייל לאיפוס הסיסמה.
 

שינוי סיסמה

גשו אל פרטי החשבון שנמצא בעמוד לוח בקרת החשבון > פרטי יצירת קשר > שנה סיסמה. 
 

קבלת ניוזלטר עם מידע, הטבות וקופונים

החלטתם להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל מידע, הטבות וקופונים לפני כולם? החלטה נבונה! לניהול ההרשמה שלכם גשו אל החשבון שלי > הרשמה לניוזלטר.
 

מה ההבדל בין כתובת למשלוח לבין כתובת לחיוב?

כתובת למשלוח היא הכתובת אליה תסופק ההזמנה. כתובת לחיוב היא כתובת הגורם המשלם, כלומר בעל כרטיס האשראי. חשבונית ההזמנה נשלחת לכתובת המייל המעודכנת ב"חשבון שלי".
 

מתי אפשר לבצע הזמנות באתר?

האתר פעיל 24/7, ולכן תוכלו לבצע הזמנה באתר כל השבוע ובכל שעה שתרצו.

 

סל קניות

בסל הקניות תוכלו לצפות בכל המוצרים שהוספתם לסל. בסל הקניות נציג לכם את המוצרים שהוספתם לסל, כאן תוכלו לעדכן את הכמות שלהם ואף להסיר אותם מהסל. במידה וערכתם שינוי בסל, יש ללחוץ על הכפתור "עדכן את סל הקניות שלך" לאחר שתסיימו. בנוסף, מכאן תוכלו להמשיך בקניות או לגשת לקופה להשלמת תהליך ההזמנה.

 

אספקה ומשלוחים

ההזמנה תישלח בהקדם האפשרי ועד 7 ימי עסקים באמצעות חברת שליחויות. אם ביקשת לקבל את ההזמנה עם שליח עד הבית, תישלך אליכם הודעת SMS עם כל הפרטים של המשלוח, מספר הטלפון ומספר ההזמנה והשליח יתקשר אליכם לביצוע תיאום המסירה. משלוח עד הבית מגיע לרוב חלקי הארץ בטווח של 2-3 ימי עסקים בלבד.

 

שליחים - משלוח עם שליח עד הבית

אם בחרתם באפשרות של שליח עד הבית, תקבלו את החבילה בטווח של 7 ימי עסקים אך לרוב זמן האספקה עומד על 2-3 ימים. החלוקה תתבצע בכפוף לתנאי ההספקה של חברת השליחויות.

 

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

כן, ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש. ניתן להגיע אל חנות סבבה קידס ולאסוף את ההזמנה מרגע שהתקבלה ההודעה שההזמנה מוכנה. כתובתנו: ארלוזורוב 28 הרצליה. אנחנו פתוחים בימים א-ה בין השעות 9:00 ל 19:00 בשישי עד 14:00 .

 

עלויות משלוח

  • שליח עד הבית  – 26 ₪.
  • הזמנה בסכום של 299 ש"ח ומעלה- שליח עד הבית חינם!
 

האם אני חייב להיות בבית בזמן קבלת המשלוח?

לא. במידה והזמנתם מוצר באמצעות שליח, אתם אינם חייבים להיות בכתובת שאליה הזמנתם אבל כן חייבים לוודא שאכן יהיה מישהו מטעמכם שיקבל את ההזמנה. תיאום המסירה יתבצע מולכם ובאישוכם בלבד מול חברת השליחויות. . ברגע שהשליח יצא לכיוונכם, הוא יתאם אתכם את מסירת המשלוח. בנוסף, תקבלו על כך גם התראת SMS לטלפון הנייד שלכם. שימו ♥ - המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-18:00, לכן מומלץ לבחור כתובת שיהיה לכם נוח לקבל בה את המשלוח בשעות הללו, למשל בכתובת מקום העבודה/ אצל השכנה הנחמדה וכד'.
 

האם ניתן להחזיר מוצרים?

כן, ניתן לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. ראשית, יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש וליידע אותנו טלפונית על החזרת ההזמנה. לאחר בירור פנייתכם, תתבקשו להחזיר את המוצר באריזתו המקורית ולא יאוחר מ-14 יום מיום קבלתו.

 

מה אני עושה במקרה של מוצר פגום?

במקרה של מוצא פגום, יש לעדכן אותנו מייד. אנא פנו אלינו בטלפון 09-9511375 (בשעות הפעילות) או באמצעות דוא"ל support@sababakids.co.il על מנת שנוכל לטפל בפנייתכם. אנו נדאג להחליף לכם את המוצר הפגום  ובלבד שהוא קיים במלאי . 
 

איך שולחים אליכם מוצר להחלפה?

ניתן להחזיר אלינו את המוצר בדרכים הבאות: תוכלו להשיב את המוצר ישירות אל משרדי החברה בכתובת ארלוזורוב 28 בהרצליה, בדואר רשום באמצעות דואר ישראל או בעת מסירה לשליח בעת ההזמנה הבאה שלכם אצלנו. שימו לב, עלות משלוח מוצר להחלפה היא 26 ש"ח.
 

איך אתם מזכים אותי?

אנחנו נזכה ישירות לכרטיס האשראי בו חויב חשבונך עבור ההזמנה. עם אישור הזיכוי תישלח אליכם חשבונית במייל. במידה ולא ראיתם זיכוי לחשבונכם בתוך שבוע ימים, צרו עמנו קשר באמצעות עמוד צור הקשר שבאתר או באמצעות הטלפון 09-9511375 ונשמח לעזור.
 

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, אם ברצונכם לשלם בתשלומים, ניתן לשלם בעד 5 תשלומים באמצעות כרטיס אשראי. למשלמים באמצעות פייפאל אין אפשרות לשלם בתשלומים. 
 

האם ניתן לבצע תשלום באמצעות paypal?

בהחלט, גם אם אין לכם חשבון פייפאל ניתן לבחור באפשרות הזו ולהזין את כרטיס האשראי שלכם בממשק של פייפאל.

 

האם האתר שלכם מאובטח?

האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל (SSL), ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה.
 

מתי אחויב על ההזמנה שלי?

החיוב יתבצע רק לאחר אימות פרטי כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע הרכישה. רק אז תיחשב ההזמנה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנתם - כל זאת בתנאי שפרטי ההזמנה נקלטו בהצלחה במערכת, ובלבד שהפריטים שהזמנתם מצויים במלאי.

**לכל שאלה או הצעה, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בטלפון 09-9511375 או בעמוד צור קשר.