משלוח חינם בקנייה מעל 249 ₪!
קנו עכשיו “גיפט קארד” של סבבה קידס לחברים ולמשפחה! הקליקו כאן!

מתנות לילד בן 3

מתנות לילד בן 3 – משחקים וצעצועים לילד / ילדה בגיל 3

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת צעצועים לילדים, הוא הפרמטר של מידת ההתאמה ההתפתחותית בין גיל הילד ובין המשחק. חשיבותו של פרמטר זה הולכת ופוחתת ככל שעולה הגיל וככל שהולכים ומטשטשים הקווים בין הרמות ההתפתחותיות. יחד עם זאת, עד גיל 6, אז עובר הילד את עיקר התהליך ההתפתחותי שלו, בהחלט יש חשיבות להתאמה מרבית ובכלל זה כאשר מחפשים מתנות לילד בן 3 או צעצועים לילדים בני 3 בכלל.

הרמה ההתפתחותית של ילדים בני 3

בגיל 3, כלומר 36 חודשים, נמצאים מרבית הילדים בגיל 3 ברמה התפתחותית מסוימת, שאותה ניתן לאפיין ברמה הקוגניטיבית, התקשורתית, המוטורית, הרגשית והחברתית. בגיל זה למשל, יודע הילד לשחק בתורות, לדעת מה “שלי” ומה “שלך”, הוא יודע לחקות מבוגרים וחברים, מסוגל לבצע פעולות פיזיות פשוטות באופן עצמאי, להרכיב פאזלים קטנים, להפעיל צעצועים עם מתגים, להפעיל את הדמיון, לדפדף בספר ולהתחיל לבצע פעילויות פיזיות ראשוניות כמו ריצה, דיווש בפדלים, טיפוס וכדומה. סביב מאפיינים התפתחותיים אלה נוצרו המון צעצועים לגיל 3 והמון משחקים מומלצים לגיל 3, הן כמענה לרמה ההתפתחותית הנוכחית והן כהכנה לצעד הבא לקראת גיל 4. אתם כמובן, לא אמורים ללמוד את כל תורת ההתפתחות בכדי לבחור מתנה לילדה בת 3 או מתנה לילד בן 3. מה שאתם כן רוצים להקפיד עליו הוא, שהמשחק הספציפי מוגדר כמשחק לגיל זה, כשעל כל משחק אמור להיות רשום הגיל לו הוא מיועד.

מתנות לילד בן 3 – הכי טוב לקנות אונליין

אם הייתם נכנסים כעת לחנות צעצועים פיזית, היה עליכם לעבור במעברים שונים כדי להתרשם ממשחקים שונים לכל גיל, סוג משחק ומגדר הילד (בן או בת). בסופו של דבר, בחנות פיזית לא תוכלו באמת לסנן לעצמכם אוסף של מתנות לגיל 3 ולבסוף הבחירה תהיה די שרירותית, לא תמיד נכונה וייתכן שכבר יש לכם ניסיון בכך. לעומת זאת, בחנות מקוונת, יש לכם את היכולת לבצע סינון מאוד מדויק של משחקים לילד בן 3 או מתנות לילדה בת 3 בצורה מאוד ממוקדת, קלה ומהירה, מה שמאפשר לכם להגיע למקסימום חשיפה למשחקים רלוונטיים ולביצוע בחירה שתהיה תמיד נכונה. מה שחשוב הוא, שאת התהליך הזה תעברו בחנות מספיק מקצועית, שמציעה מבחר מספיק גדול ואיכותי של מתנות ליום הולדת 3. בחנויות התפתחות לתינוק בדרך כלל תוכלו למצוא מבחר מאוד מצומצם של סוגי משחקים מאוד ספציפיים. בחנויות צעצועים מובילות לעומת זאת, תוכלו למצוא מבחר גדול של משחקים וצעצועים אותם תוכלו לסנן על פי העדפות גיל, מגדר, סוג משחק וכן הלאה.

אצלנו בחנות הצעצועים סבבה קידס תוכלו לעבור בדיוק את התהליך הזה ולסנן לעצמכם את כל הצעצועים המתאימים לרמה ההתפתחותית של גיל 3. אנו כמובן כללנו בקטגוריה כזאת אך ורק משחקים שעומדים בתקני הבטיחות הרלוונטיים, בטוחים לחלוטין לגיל 3 ומחולקים גם לפי משחקים לבנים ומשחקים לבנות, משחקי הרכבה, לגו, פאזלים, אקשן, דמויות וגיבורים, משחקי קופסא, כלי רכב ועוד. את כל אלה תוכלו להזמין כאן ועכשיו באתר של סבבה קידס ואם יש לכם שאלות נוספות, צרו קשר עוד היום בטלפון 09-9511375 ונשמח לסייע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

SSL קנייה בטוחהלילדים רכישה מאובטחת באתר

כל הזכויות שמורות – חנות וירטואלית – סבבה קידס צעצועים לילדים

סבבה קידס צעצועים אונליין לילדים רכישה מאובטחת באתר

דילוג לתוכן

×