משלוח חינם בקנייה מעל 249 ₪!
קנו עכשיו “גיפט קארד” של סבבה קידס לחברים ולמשפחה! הקליקו כאן!

מתנות לילד בן 11

מתנות לילד בן 11 – מה קונים לילד / ילדה בגיל 11?

הילד שלכם הגיע לגיל 11 ולגיל הזה יש משמעות מיוחדת, כמו שלכל גיל אחר יש את המשמעות המיוחדת שלו. יחד עם זאת, כל הורה יכול לפרש את המשמעות הזאת מכיוון אחר – האחד יעניק חשיבות רבה יותר לערך הלימודי של המתנה. הורה אחר יראה את רצונו של הילד להרשים את החברים שלו ולמצוא את מקומו בחברה. הורה אחר יעדיף להתמקד במתנה שמכוונת את הילד לכיוון ספציפי כמו נגינה או אומנות למשל. בשורה התחתונה, מתנות לילד בן 11 יש המון וכל מתנה לילד בן 11 יכולה להתאים לו או להוריו פחות או יותר ולכן חשוב למצוא את עמק השווה בין השניים.

מתנות ליום הולדת 11 – מה קונים?

את הבחירה של מתנה מיוחדת לילד בן 11 אפשר להפוך למסע כומתה ממש או להשלים אותה בקלות ובמהירות. כדי להפוך את הדברים לכמה שיותר קלים, אפשר לפעול על פי מספר כללים שעובדים כמעט תמיד. א’ אם לילד יש תחביב או כיוון חיים מוגדר כבר מגיל צעיר, למשל נגינה, מוסיקה, אמנות, ספורט אקסטרים וכן הלאה, כדאי לקנות לו מתנה שתואמת את התחביב או את כיוון החיים הזה. ב’ אם אין לילד תחביב מיוחד, חשוב שהמתנה תתאים ברמה ההתפתחותית לגיל 11. ג’ אם הילד הזה הוא לא הילד שלכם, אתם רוצים לחפש מתנות שוות ליום הולדת 11, כלומר מתנות שהן כל כולן כיף והנאה, מתנות שהילד ישמח לקבל יותר מכל דבר אחר. לבסוף ד’, אם אתם הורי הילד, אתם רוצים לשקול גם את הערך החינוכי של המתנה.

מה קונים לילד בן 11? את מה שהוא אוהב

אם אתם יודעים מה הילד אוהב, קנו לו משהו שמתאים לכך ומתאים גם לכם ולכיס שלכם. אם אינכם יודעים מה הוא אוהב באופן ספציפי, לחנות בה תקנו את המתנה יש חשיבות רבה. במקרה כזה, אתם רוצים להיכנס לחנות צעצועים בה אתם יכולים למצוא קטגוריה שלמה של מתנות ליום הולדת 11 לבנים מחד או משחקים לבנות בגיל 11 מאידך. חלוקה זו לקטגוריות, מבוצעת בדרך כלל בצורה מקצועית על פי קריטריונים מקצועיים המוכרים לחנויות הצעצועים המובילות, מה שמבטיח לכם רכישה שכמעט תמיד תהיה נכונה ומשמחת. מצד שני, חשוב שבבחירת מתנות לילדים בני 11, תחשבו תמיד על הילד הספציפי, מה מתאים לו, מה יכול לתרום לו ולא פחות חשוב, מה יכול להזיק לו.

אצלנו בחנות סבבה קידס תוכלו למצוא מבחר גדול של מתנות לגיל 11 לבנים ולבנות – קונסולת משחקים, רחפן, משחקי טכנולוגיה ומדע, משחקי חשיבה, משחקי הרכבה, משחקי ספורט וספורט אקסטרים, כלי נגינה, שלטים לדלת וחפצים שמתחילים לאהוב בגיל ההתבגרות – כל מה שרק אפשר לחשוב עליו בקטגוריה של מתנות לילד בן 11 בידיעה שאנחנו כבר עשינו עבורכם את ההתאמה. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-9511375 ואנו נשמח לסייע לכם לבחור במתנה המתאימה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

SSL קנייה בטוחהלילדים רכישה מאובטחת באתר

כל הזכויות שמורות – חנות וירטואלית – סבבה קידס צעצועים לילדים

סבבה קידס צעצועים אונליין לילדים רכישה מאובטחת באתר

דילוג לתוכן

×