משלוח חינם בקנייה מעל 249 ₪!
קנו עכשיו “גיפט קארד” של סבבה קידס לחברים ולמשפחה! הקליקו כאן!

מתנות לגיל 5

מתנות לגיל 5 – מתנה לילד / ילדה בגיל 5 – צפו ברעיונות

משחקי אותיות, פליימוביל בשלל סצנות וסביבות משחק, משחקי בנייה והרכבה, לגו, בובות, מכוניות מירוץ, רחפנים, משחקי חיקוי ודמיון, צעצועי כלי עבודה – מגוון המשחקים שתוכלו לקנות בתור מתנה לילד בן 5 הוא עצום וכמעט כל מתנה ליום הולדת 5 תעורר בילד את השמחה שאותה אתם רוצים לעורר בו. יחד עם זאת, כשאתם באים לבחור מתנות לגיל 5, כדאי שתחשבו על התרומה הלימודית אל מול התרומה ההיתולית (הנאה) של המתנה לילד והכי חשוב, את ההתאמה ההתפתחותית של המשחק לגילו של הילד.

צעצועים לילדים בני 5 – מה קונים?

לו היינו מונים בפניכם את כל המגוון של משחקים לילד בן 5 בשורות אלה, היינו זקוקים לאלפי שורות וסביר להניח שרשימה כל כך ארוכה לא הייתה מסייעת לכם כהוא זה. למעשה, בחירת של מתנה מקורית לילד בן 5 לא צריכה להפוך למשימה בלתי אפשרית ואפילו לא למשימה שבה אתם צריכים להשקיע מחשבה רבה מדי או התלבטויות קשות מדי. במרבית המקרים, הבחירה של מתנה מגניבה לילד בן 5 היא בחירה שמתחילה בסקירה סתמית של המון משחקים שיכולים להתאים עד שהעין צדה משחק או צעצוע כלשהו, שנראה לכם כמו המתאים ביותר לילד הספציפי. עוד חשיבה קצרה לגבי בטיחות, תרומה לימודית והיתולית ואתם יכולים כבר לבחור את המתנה שלכם. במקרים בהם לילד הספציפי יש תחביב ספציפי שאתם יודעים עליו, מומלץ לקנות לו מתנה שקשורה לתחביב הזה ויכולה לסייע לו להתקדם הלאה בתחביב זה.

איפה קונים ולא רק מה קונים

כאמור, הרשימה של מתנות לילד בן 5 יכולה להיות ארוכה מאוד וכמה ארוכה שהיא לא תהיה, גם אז אתם עלולים לגלות שלא מצאתם בתוכה את המתנה שחשבתם עליה. במקום זאת, נכון יותר להיכנס לחנות צעצועים בה אפשר למצוא קטגוריה שלמה של מתנות מגניבות לילד בן 5, קטגוריה שנבנית בדרך כלל בסיוע אנשי מקצוע ועל סמך ניסיון שבנתה החנות לאורך שנים לגבי ההעדפות של בני ובנות 5, התאמת רמת ההתפתחות של בני 5 למשחקים וסוגי משחקים שונים ומידת ההתלהבות שהם מגלים כלפי המשחקים השונים, הן בנים והן בנות ביחד או בנפרד. בחנות כזאת, תוכלו פשוט לסרוק את כלל המתנות המוצגות ולבחור מתנה מקורית לילדה בת 5 או מתנה מגניבה לילד בן 5, מבלי שתצטרכו לרדת בעצמכם לפרטים סביב הערך הלימודי או ההיתולי של כל מתנה ומתנה.

אצלנו בחנות סבבה קידס תוכלו למצוא מבחר גדול של צעצועים, משחקים ומתנות לילדים בכל הגילאים, בנים ובנות, עם אפשרות לסינון על פי גיל, מגדר, סוג משחק, מותג, ערך מרכזי ועוד. בסבבה קידס תוכלו לבחון את כל המשחקים המוצגים באמצעות תמונות ברזולוציה גבוהה ותיאור טקסטואלי מלא של המשחק, כך שהבחירה תהיה לכם קלה עוד יותר. כאן באתר, היכנסו לקטגוריית המשחקים המתאימה לכם, סננו לפי מתנות לגיל 5 ובחרו את המתנה המתאימה לכם ביותר. ואם יש לכם שאלות נוספות לפני ביצוע הזמנה, צרו קשר עוד היום בטלפון 09-9511375 ונשמח לסייע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

SSL קנייה בטוחהלילדים רכישה מאובטחת באתר

כל הזכויות שמורות – חנות וירטואלית – סבבה קידס צעצועים לילדים

סבבה קידס צעצועים אונליין לילדים רכישה מאובטחת באתר

דילוג לתוכן

×