משלוח חינם בקנייה מעל 249 ₪!
קנו עכשיו “גיפט קארד” של סבבה קידס לחברים ולמשפחה! הקליקו כאן!

בייבי ניימס – אתר מאגר שמות לתינוקות

מזל טוב! או שאתם בהריון או שכבר הצטרף לו יצור חדש וחמוד למשפחה! כך או אחרת, אם הגעתם לכאן, אתם מחפשים אחר השם המושלם לרך הנולד ואנחנו יכולים לומר לכם בגאווה רבה כי הגעתם לאתר הנכון, בו תמצאו מאגר שמות גדול ורחב אשר לבטח יאפשר לכם לאתר את השם הבא שלכם. בואו נכיר מעט את יתרונות האתר ונעזור לכם לנווט את תהליך בחירת השם לתינוק שלכם ו.. מזל טוב כמובן!

baby names שמות לתינוקות

 

מה זה בייבי ניימס – אתר מאגר שמות לתינוקות

אתר בייבי ניימס שמות לתינוקות הוא אתר המספק ומכיל בתוכו את כל השמות עליהם תוכלו לחשוב. האתר מציע את המאגר שמות שמו לכל מתעניין ודורש ובעיקר משרת את ההורים העתידיים בבחירת השם לתינוק החדש שלהם שנולד או עתיד להיוולד. באתר יש שמות ואת משמעות שמות אשר לא פעם היא הגורם המכריע בבחירת השם.

כיצד ניתן למצוא שם באתר?

באתר יש מספר דרכים להגיע אל השמות המבוקשים ובין אלו נמצא את הדרכים הבאות:

  • אות תחילית – כבר בכניסה הראשונה לאתר תוכלו לראות סרגל אותיות, לחיצה על כל אותו תוביל לכל השמות המתחילים באותה אות.
  • תיבת חיפוש – מתחת לסרגל האותיות, יש תיבת חיפוש והיא תאפשר לכם לחפש שם וכך לקרוא עליו, להבין את המשמעות שעומדת מאחוריו ולעזור לכם להחליט האם זהו השם המתאים ביותר עבורכם ומתאים לתינוק.
  • ענן תגיות – בעמוד הראשי תמצאו ענן תגיות אשר יכול לתפוס את עיניכם ולעזור לכם להגיע אל היעד הבא בקלות.
  • פופולאריות וצפיות – דרך נוספת היא להציץ בשמות הזוכים לצפיות גדולות יותר ואולי מתוכם לקבל רעיונות.
  • מגדר – אם אתם יודעים את מין העובר שלכם או כמובן שכבר התינוק נולד, תוכלו להתחיל לחלק את השמות על פי שמות לבנים או שמות לבנות.
  • גלישה – ויש כמובן את הדרך הארוכה ביותר אך זו שמובילה לגילויים הטובים ביותר והיא פשוט לגלוש ולזרום תוך כדי הגלישה.. לבחור אות ואז להתחיל לרוץ מתוך זה, למשל: בחירה באות ל’ ואז לראות שם כמו “ליאו”

ולהחליט שאולי “ארי” זה השם שתרצו אז לעבור לשם וכיוצא בזאת.

לסיכום, המדובר באתר מומלץ מאוד עבור בחירת שם ולקרוא אודות השמות עליהם אתם חושבים ומתלבטים ביניהם. באתר תמצאו מגוון רחב של שמות עבור בנים ובנות וגם שמות שהם יוניסקס. לכל שם יש את המשמעות שלו ואולי דווקא המשמעות היא זו שתקבע האם זה השם שתבחרו או שתעברו הלאה לאופציה הבאה. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולשוטט בו, לחפש שמות ולקרוא אודות המשמעות שלהם. את בייבי ניימס עומד לרשותכם וכאן כדי לעזור. העזרו בצורות הפילטור שיש באתר וכך תגיעו אל השם שלכם בקלות וביעילות.

פרטים נוספים באתר https://www.baby-names.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

SSL קנייה בטוחהלילדים רכישה מאובטחת באתר

כל הזכויות שמורות – חנות וירטואלית – סבבה קידס צעצועים לילדים

סבבה קידס צעצועים אונליין לילדים רכישה מאובטחת באתר

דילוג לתוכן

×