משלוח חינם בקנייה מעל 249 ₪!
קנו עכשיו “גיפט קארד” של סבבה קידס לחברים ולמשפחה! הקליקו כאן!

שוק הצעצועים התקדם, עכשיו תורנו להיפטר מהרגלי צריכה ישנים

צעצועים אוניברסלים! הדור החדש!

מגוון הצעצועים העומד בפני ילדינו, הוא בהכרח עשיר יותר ממה שעמד לפנינו, ובטח שלפני הורינו.
בין בובת הברבי הקלאסית למשאית עם המנוף, קיים מנעד רחב של צעצועים בתחומי המשחק השונים: ביצירה תמצאו את חוברות הצביעה הפשוטות לצד חומרים חדשניים כמו סליים; בתחום הבובות, חיות וגיבורי על החליפו את בובת התינוק הישנה; ובמשחקי הרכבה מותגים דוגמת פליימוביל, משלבים בנייה כמו לגו עם משחק דמוי בית בובות.

ענקיות הצעצועים כבר מזמן הבינו שעל מנת להגדיל את המכירות, עליהן להפסיק להפריד בין “משחקי בנות” ו”משחקי בנים”.
באותה הזדמנות, הן החלו להימנע מלהציג תמונות של ילדים או ילדות על גבי אריזת הצעצוע (ידעתם שבנים ירתעו מלשחק במשחקי קופסה שעל אריזתם מופיעה ילדה?). כניסת התכנים הדיגיטליים לחיי הילדים בגיל מוקדם,

שינתה גם היא את הכללים.
פעם ילדות היו משחקות בברביות עד גיל 9-10, וכיום הן ממצות את העניין כבר בגיל 5-6, ומוצאות תכנים חדשים ומורכבים יותר ברשת.
נראה שיש תנועה גדולה של שינוי בתחום המשחקים תואמי המגדר… אז למה ב-2020 עדיין נדמה לנו ש”בנות ובנים, עולמות נפרדים”?משחקים לבנים ולבנות

ניסוי מתחום המשחק הראה שכאשר מאפשרים לתינוקות לבחור לבדם, הם ישחקו בכל סוגי המשחקים ללא הבחנה מגדרית, אך כשמבוגרים נכנסים לתמונה, הם יבחרו עבור תינוקות צעצועים שונים בהתאם למגדר שלהם.
חברות צעצועים שונות, שמייצרות משחקים משותפים לפעוטות, מתחילות להפריד בין משחקי בנים ומשחקי בנות החל מסביבות גיל 5, בו ילדים וילדות מתחילים להימצא בסיטואציות חברתיות. הסיבה? נטייה להעדיף צעצועים מסוימים היא חברתית, ומתחילה הרבה פעמים דווקא אצל ההורים.

אז אם אתם מוצאים את עצמכם מתבוננים בשפע של משחקים ושואלים “למה אין מספקים צעצועים לבנות?” רק מפני שהאריזות כחולות ולא ורודות, תשאלו את עצמכם: האם וכיצד אנחנו מצמצמים את עולמם של ילדינו?

והנה המלצות הבית של סבבה קידס ל-4 משחקים מהנים שמתאימים לכולם:

  1. פאזלים – המשחק העתיק והמוצלח שמשלב חשיבה, תכנון והרכבה, ומציע דוגמאות רבות של תמונות ואיורים המתאימים לכל תחום עניין ולכל גיל פאזלים עוזרים ומפתחים את החשיבה קדימה של ילדכם.
  2. בובות אלקטרוניות – מבחר עשיר של חיות, דמויות דיסני ואחרות קיים היום בגרסה אינטראקטיבית שמשדרגת כל משחק פנטזיה ודמיון.
  3. חול קינטי – הלהיט האירופאי שהכניס את הטבע הביתה מבלי להשאיר גרגירים בכל פינה חשופה, ומתאים מאוד לשעת משחק רגועה שהיא מעין ריפוי בעיסוק.
  4. כדורי LOL – הדור החדש שאחרי הברבי הקלאסית והבראץ, בובות שמגיעות בתוך כדור משחק מתוחכם למדי, שצריך לפרק כדי למצוא את האביזרים הנלווים לבובה. כנסו עכשיו ורכשו בובות LOL במחיר הזול ביותר בשוק!
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

SSL קנייה בטוחהלילדים רכישה מאובטחת באתר

כל הזכויות שמורות – חנות וירטואלית – סבבה קידס צעצועים לילדים

סבבה קידס צעצועים אונליין לילדים רכישה מאובטחת באתר

דילוג לתוכן

×